Alla inlägg den 16 december 2011

Av Ingeborga Vitola - 16 december 2011 22:45

God kväll!

Idag var det en av jobbigaste dagar EVER... Fick presentera våran salong tillsammans med Tindre och Emma. Det gick ju bra. Men det var så mycket stress. Jag fick börja hela grejer med att presentera oss, och jag glömde bott så mycket för att jag var så stressad.. Hemskt, Hatar prata fram för folk....

Men jag tror att det gick bra, att vi gjörde det bra. Vi hade ju jobbat mycket med allt, det blev så många timmar om man tänker. Helt galet. Det var faktikst första gången för mig , att jag kämmpade så mycket för nåt sånt... Jag lag in mycket min privat tid i allt detta... Men ja, nu är det slut, så det blir bättre nu.. Nu kan jag vila mig och släpna av lite. Strax blir ju det Jullov, gott!!!

Men ja,, nu ska jag gå lägga mig, vill sova nu! Men tack för idag! Vi hörs senare!! Byee

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards