Alla inlägg den 2 december 2011

Av Ingeborga Vitola - 2 december 2011 20:00

Hej hej! :)

Hade inte skrivit ganska länge för att det var så mycket grejer på gång men nu är det fredag, har gört ordning i huset och äntligen jag kan skriva!

Idag hade vi lektion där vi jobbade med projektet - tyvär var det bara jag och Emma men vi klarade oss mycket bra faktiskt, började bygga upp salongen på riktigt, det var så spenande faktiskt men inte lätt heller.

Det känndes att vi samarbetade mycket bra, hon lysnade på mig och hon verkade vara intreserat i alla grejer som vi görde! För mig känndes det spenande, jag älskar göra såna grejer - skapa nåt fint från små grejer! Det  är mycket roligt.

Tänkte faktiskt göra lite grejer hemma, möbler och så så vi går frammåt. Pratade med tjejer förut men ja, dom sa att dom har inga såna materialer hemma, men man kan ju låna från skolan eller så, faktikst man kan skapa allt från ingenting bara måste man vilja göra det! :)

Och ja, vi måste någ ha en extra lektion för våran projekt, måste fixa den för att vi har mycket att göra, och vi har bara en vecka på oss - inte mycket! :(

Men ja, det blir bra! Det känns bara så!

Vi hörs senare, nu vill jag dricka kaffe och tänka lite om grejer som måste fixas!
Bye!

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards