Direktlänk till inlägg 26 november 2011

Lite möbler för måndag...

Av Ingeborga Vitola - 26 november 2011 20:00

Hej igen!! :)

Nu har jag kollat lite möbler för våran salong! Gick ganska bra! Men svårt att hitta en styl. Hoppas att nåt blir bra för tjejer! Vi har ju inte lika samma smak men kanske blir det bra! :) Ska ju bestämma alla ihop. Det blir roligt! :)

Nu kommer första möbler ..

Dom här stolarna är för styling : :)

P.S en mycket viktigt faktor är att man kan sänka och hoja dom! :) :) Bra bra bra! :)

           



Och här är en stol för frisör tror jag! :) :) :)



    





Lite Skåp och hyllor...


       


Spegel med hylor för Arbetsstation:



 


vagn för arbetsplatser där kan man lega sina grejer.. :)




Shamponering



   


Soffor och kaffe bord för dom som väntar-..


   


Ps.. tänkte att såna tapeter skulle passa bra ihop med röda soffor, eller svarta soffor!


     


Tapeter kommer sist för att det var den svåraste delen. Måste ju hita såna som strolar harmoni och kreativitet -- Så nu kommer mina idder om tapeter i salongen och i väntrumet! :)



Dom här bilderna ser mer kreatvia utt därför jag tänkte att man kan använda dom som en accsesuar på en av vägarna.


          



Och dom här tapeter kan man använda i hela längden. Beror hur stor område man täcker. :)



        



Nu tror jag att jag är klar med min uppgift! :) :) Bra bra bra! :) Kommer tillbaka imorgon! :) Då kommer vi att kolla på olika accsesuarer som vi kan använda i salongen för att skapa harmoni! :) Byee


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ingeborga Vitola - 16 december 2011 22:45

God kväll! Idag var det en av jobbigaste dagar EVER... Fick presentera våran salong tillsammans med Tindre och Emma. Det gick ju bra. Men det var så mycket stress. Jag fick börja hela grejer med att presentera oss, och jag glömde bott så mycket för...

Av Ingeborga Vitola - 13 december 2011 23:02

God kväll alla!!! Det var länge sen, jag vet, jag vet! Det har hänt så mycket, men jag var inte riktigt  duktig på att skiva i bloggen. Jag har varit sur, ledsen, glad och så vidare på dom här dagarna. Med projektarbetet går det framåt. Vi är strax f...

Av Ingeborga Vitola - 7 december 2011 20:12

Hej hej!    Har vilat mig nu mycket! Ha, skojar bara! Kom från skolan vid 18.00 tiden, är trot som fan men kännde mig så fin idag för att vi hade kvällsmake-up idag. Faktiskt det har hänt mycket grejer, så jag ska någ borja från borjan. Sååå.......

Av Ingeborga Vitola - 7 december 2011 00:51

Aså ja, jag är fortfarande vaken. Har inte hunnit sktiva nåt idag, men jag har gjort så mycket andra grejer som är viktiga för projektet så jag är helt slut nu. Har fixat massor av möbler... Det tog 6timmar för mig, men jag är glad att jag gjorde det...

Av Ingeborga Vitola - 5 december 2011 16:45

God dag! En bra måndag. Vi gorde mycket roliga rgejer - sminkade våra klaskamrater. Jag fick sminka Tindre. Det gick mycket bra. Fick fixa dagsmakeup som är mycket lysare som kvällsmakeup för att den brukar vara mycket starkare, måste man lägga myc...

Ovido - Quiz & Flashcards