Alla inlägg den 28 november 2011

Av Ingeborga Vitola - 28 november 2011 15:00

Hej hej!

Hade varit utan el igår kväll och den kom tillbaka idag vid 12 tiden. Så har inte varit i skolan men...
 Fick höra från Tindre (tjej från min klass,hon är i våran grupp) att dom borjade bygga våran salong, det låt mycket bra. men ja, dom visste inte riktigt hur den såg utt ( konstigt,för att vi bestämde ju tillsammans hela utseendet)... Så dom görde så som dom hade tänkt. Hoppas att det blir bra! Jag är så sur på mig själv att jag var inte där idag för att jag missade ju mycket. Dom var också på en hårsalong och kollade hur det ser utt där... Men ja, ska pråta med dom imorgon och se hur dom har gort våran salong. Det blir roligt...

Ja, vet inte riktigt vad kan jag skriva mer. Har ju inte varit i skolan.. Men ja, om jag kommer på nåt, då skriver jag sen...

Nu måste jag gå äta, så vi hörs sen... :)

Hej då!



Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards