Alla inlägg den 13 december 2011

Av Ingeborga Vitola - 13 december 2011 23:02

God kväll alla!!! Det var länge sen, jag vet, jag vet! Det har hänt så mycket, men jag var inte riktigt  duktig på att skiva i bloggen. Jag har varit sur, ledsen, glad och så vidare på dom här dagarna. Med projektarbetet går det framåt. Vi är strax färdiga med nästan allt, bara måste repetera lite grejer innan vi presenterar salongen. Jag blev ju glad på  fredag för att vi gjorde mycket, men sen blev jag sur för att det var bara jag som gjorde möbler hemma. Visst, det var ju ingen som tvingade mig att göra dom , men f**, hur har man tänkt att hinna med allt? Tack o lov vi fick inte presentera den idag, det blir på fredag i stället. Det blev jag glad om, för att annars vi hade inte ens varit klara med salongen. Men ja, fixade beräkningen för utgifter och ja, fixade lite till grejer. Men idag, idag jag blev helt död, orkade inte göra nåt. Jag var sur, ledsen och inte glad och pigg som jag brukar vara i skolan. Det är bara för mycket ibland, händer för mycket och jag orkar inte med allt. Men det är ju min problem, inte andras, så jag prövar inte visa det så mycket, men ibland det bara hoppar ut. :(

Men ja, vi har gjort mycket, färgat vägg, golvet, fixat lite bilder, och mycket mycket mer,så det är nästan klart.Så ser den ut.

 


Men på måndag gick det mycket bra. Sminkade Tindre. Det blev kvälls make-up. Fint fint fint! Det blev mycket tinf, jag är glad. Hade sminkat mig själv på lördag, när jag var ute på en rock grej, så ja. Men på Tindre blev det mycket finare, hade mer tid och lite mer produkter som jag har inte hemma, så kunde fixa mig själv så fint. Men Im proud of my self.

Så här kan ni lite se om det vad jag gjorde på henne. Hoppas att ni gillar! :)

 


Så gick det för mig!

Men vi hörs imorgon, för att nu måste jag gå lägga mig!

God natt!

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards