Alla inlägg den 5 december 2011

Av Ingeborga Vitola - 5 december 2011 16:45

God dag!

En bra måndag. Vi gorde mycket roliga rgejer - sminkade våra klaskamrater. Jag fick sminka Tindre. Det gick mycket bra. Fick fixa dagsmakeup som är mycket lysare som kvällsmakeup för att den brukar vara mycket starkare, måste man lägga mycket mer smink på ansiktet.

Men för mig gick det mycket bra, jag trot att jag gjorde bra jobb. Lag foundaison,counsiler på dom mörkraste ställer tx.under ögon sen ögon skyggor, fixade ögonbrun och roug på kinder.. Och resultat blev mycket fint.. Tyvär gjorde jag ingen foto.. Men ja, bilden kommer att finnas i min minne. Mycket spänande dag!!! Yess.......

Imorgon nån kommer att sminka mig! Då ska jag ta en kort på mig.. :) Byee..

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards